søndag den 17. marts 2013

Tyskere og teater

Hello there!
Så er der nyt igen.
Først lige en opdatering på det der Culture Jam (har jeg overhovedet nævnt det? Hvis ikke, så var det sådan et show på skolen jeg var med i gennem International Club). Det opførte vi sidste fredag, og det var faktisk ret fedt, vi havde en mase sjov backstage.
Og så her i weekenden var jeg til sådan noget Thespian state conference, en slags meet-up for alle teaternørder i Nevadas highschools. Det var skide skægt, især fordi teaterfolk er nogle af de sjoveste mennesker at hænge ud med. Man skal have sådan en helt speciel personlighed for at spille teater, og det er bare en rigtig fed en. Der var forskellige stykker der blev opført, og en masse workshops man kunne være på. Det var rigtig fedt, nogle fede og alternative teknikker til skuespil der blev fremvist på de her workshops. Helt klart værd at stå op klokken 5.30 fredag for :P
Og igår kom Melina også, familiens tyske udvekslingsstudent fra sidste år, hun skal være her de næste tre uger. Hun er sød nok, lidt træt i øjeblikket pga jetlag osv. Og så næste weekend skal vi til Californien, vi skal i Disneyland og til Hollywood, så det bliver fedt håber jeg. Jeg skal nok prøve at skrive om det. :)

Vi ses snart!
Kulturforskel-of-the-day:
Hvis man siger her, at man taler to sprog, bliver folk imponerede.
Hvis man i Europa siger, at man taler to sprog, er reaktionen: "Kun to??"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar