tirsdag den 30. oktober 2012

Føsda

UNDSKYLD jeg først skriver nu, selvom det var min fødselsdag søndag.
Jeg havde en rigtig god dag, startede med at skulle i kirke, hvor de sang for mig. Ved ikke hvordan de fandt ud af jeg havde fødselsdag, men det var da meget sjovt.
Da jeg kom hjem skypede jeg med min familie og åbnede gaverne fra min mors familie (fars er stadig ikke kommet :(), og så bagte jeg lagkagebunde. Mens de kølede af, tog jeg et bad, og så begyndte jeg på lagkagen. Med jordbær og chokolade. Mens jeg var midt i det, kom alle gæsterne. Vi spiste aftensmad og dessert (lagkage smager meget bedre med hjemmelavede bunde!), og de syntes den var rigtig god. Og senere tog vi ud og spillede volleyball. Det er faktisk ved at blive så koldt at mine fødder frøs i sandet!
Mandag var også en god dag. Om aftenen kom nogle stykker af pigerne med kage, is og cola til mig som en lille fødselsdagsgave. Det var så sødt af dem! Og det smagte rigtig godt. Så jeg havde mig en lille privat fest den aften.
I dag er der ikke sket overdrevet meget. Teater til kl 18, og så hjem og spise. Og nu er vi ved at skære græskar, for det er jo halloween i morgen. Jo, og så er det Haleys føfdselsdag.

Kulturforskel-of-the-day:
Man kan ikke spise noget uden sukker her. Og grønsager er uspiselige uden dip.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar