torsdag den 16. august 2012

Det er i morgen..!

Så er dagen næsten kommet. Det er i morgen jeg tager af sted. Har fået sagt farvel til den sidste veninde, spist stor middag med min familie og pakket de sidste ting.
Skal op klokken 6 i morgen og spise morgenmad hvorefter turen går til lufthavnen. Det bliver mit livs største tudetur tror jeg, selvom jeg vil prøve at huske at jeg jo kommer hjem igen, og at det jo bliver herrefedt. Men stadig... Det er min hverdag og mine allertætteste jeg skal tage afsked med i 10 måneder. Er det mærkeligt at have hjemve før man er taget af sted?

Og så kl 9.25 begynder eventyret! Og selfølgelig glæder jeg mig. Jeg glæder mig helt vildt. Jeg ved bare på ingen måde hvordan det bliver, og derfor er det lidt svært at forestille sig.
Ses på den anden side... Om under et døgn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar