søndag den 26. august 2012

Billeder fra New York

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at lægge billeder ud fra New York.. So here comes!

Afsked i lufthavnen.
Turtle Lake i Central Park, med en stærk kontrast i form af højhuse i baggrunden. (5th avenue?)
En del af Rockerfeller Centres højeste bygning. Resten ligger udenfor billedet.
Pludselig ser man Cookiemonster og hans røde ven (som jeg ikke lige kan huske hvad hedder) stå midt i det hele.
Kunne ikke lade være med at tage et billede af denne geniale restaurant. Lige noget for mig!
Fabelagtig udsigt over Central Park og omegn fra "Top of the rocks", toppen af Rockerfeller Centre.

 Endnu en fortryllende udsigt fra toppen.
 En M&M butik vi var inde i. Der var ca tyve rør i hver blok, og lige så mange blokke i butikken. Så kunne man tage en pose, hive i et håndtag for hver farve man ville have, og så betale pr pund.
 And now, ladies and gentlemen, the statue oooooof LIBERTY!!
Brooklyn Bridge i forgrunden og en anden berømt bro, hvis navn desværre er gået i min hjernes glemmebog, i baggrunden.
 En Conversebutik, hvor de havde lavet Stars and Stripes ud af Conversesko.
 NYC Skyline by (næsten) night.
Halvdelen af campen linet op foran denne smukke udsigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar